یحیی رحیم لو به عنوان شهردار محمدیه منصوب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حکمی یحیی رحیم لو را به عنوان شهردار محمدیه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به شهردار جدید محمدیه آمده است:

جناب آقای یحیی رحیم لو
سلام علیکم

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱، با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی محترم شهر محمدیه و نظر به تجارب مفید و سوابق موثر، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار محمدیه منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با تصمیم گیری‌های به موقع و کارشناسی شده و استفاده از توان افراد مجرب و شایسته و بهره گیری از همه ظرفیت‌های محلی و استانی، نسبت به توزیع عادلانه خدمات و امکانات در نقاط مختلف شهری، اعمال انضباط دقیق مالی، ایجاد محیط سالم شهری، رعایت کامل قوانین و مقررات از جمله اجرای طرح‌های جامع و تفضیلی، توجه جدی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همکاری با شورای شهر، فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان، نهایت اهتمام لازم را به عمل آورید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارم.

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار