استاندار اصفهان گفت:فعالان اقتصادی که کارگران را اخراج نکرده اند می توانند از ۷۵ هرار میلیارد تومان که دولت برایشان تعیین کرده استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست شورای کفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: یکی از مبادی مسائل اقتصادی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی است.

رضایی با اشاره به اینکه تمهیدات زندگی با کرونا در مبحث اقتصادی در حال انجام است افزود: کار کارشناسی از سوی اتاق انجام شده و طی ان تاثیرات گرونا را بر اقتصاد بررسی شده است.

استاندار اصفهان افزود: این کار کارشناسی در کمیته پسا کرونا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رضایی از استفاده از تسهیلات بانکی برای فعالان اقتصادی که کارگران را اخراج نکرده اند خبر داد و افزود: این فعالان از ۷۵ هرار میلیارد تومان که دولت برایشان تعیین کرده می‌توانند استفاده کنند.

استاندار اصفهان همچنین از بخشودگی مالیاتی ویژه فعالان اقصادی هم خبر داد.

او با اشاره به اینکه اقدامات عالمانه مجموعه اتاق قابل تحسین است گفت: تاکنون ۷۰هزار بسته در قالب کمک‌های معیشتی با محوریت اتاق تهیه و با همکاری دانشگاه و سپاه توزیع شده است و پیش بینی می‌شود تا قبل ماه رمضان ۱۱۰هزار بسته تا قبل ماه رممضان توزیع می‌شود.

استانداراصفهان با بیان اینکه در اتاق کمپین بیداری اقتصادی راه اندازی شده که مطالبات اقتصادی بررسی می‌شود گفت: چالش‌ها و دغدغه‌ها و توانمندسازی بنگاه‌ها احصا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار