شهردار منطقه ثامن خبر داد؛

مشارکت ١۵ گروه و تشکل مردمی در مبارزه با کرونا

شهردار منطقه ثامن گفت: از ابتدای اسفند ماه پارسال، تا کنون بیش از ١۵ گروه مختلف با شهرداری این منطقه در خصوص فعالیت‌های گوناگون مقابله با کرونا مشارکت داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت:  با توجه به فعالیت‌های مستمر به منظور مبارزه با کرونا، و تقاضای گروه‌ها و تشکل‌های مختلف مردمی برای خدمت رسانی در این خصوص، از ابتدای اسفند ماه پارسال، تا کنون بیش از ١۵ گروه مختلف با شهرداری منطقه ثامن در خصوص فعالیت‌های گوناگون مقابله با کرونا مشارکت داشته اند.

او افزود: در مجموع اقدامات صورت گرفته، بیش از ٢٢٠٠ مورد اقلام بهداشتی ضروری شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده و غیره، و همچنین حدود ١٩۵٠ بسته اقلام غذایی و معیشتی با مشارکت این گروه‌ها و شهرداری منطقه ثامن تهیه و در بین خانواده‌های توان یاب، معلولان و دیگر گروه‌های هدف توزیع شده است.

شهردار منطقه ثامن ادامه داد:  طی سه مرحله و در ٢٨ نوبت تمامی معابر فرعی و نقاط پرتردد سطح محلات به همت اکیپ‌های ضدعفونی گرده‌های مردمی، ضدعفونی شده است.

نعمتی بیان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز این گروه‌های فعال یاری گر معاونت خدمات شهری منطقه بوده اند، که خط کشی مقابل ٢ باب نانوایی و ١٠ دستگاه ATM خودپرداز بانکی از جمله کار‌های صورت گرفته توسط اکیپ‌های مردمی بوده است.

او تصریح کرد: در بخش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی نیز اکیپ‌های مردمی یاری گر ما بوده اند و توزیع ٢۶٠٠ نسخه بروشور و پمفلت آموزشی به صورت خانه به خانه در سطح محلات از دیگر اقدامات انجام شده است.

شهردار منطقه ثامن تاکید کرد: داوطلبین مردمی خدمت رسانی در مبارزه با کرونا، در منطقه ثامن توسط شورا‌های اجتماعی محلات منطقه ثامن، کانون خادمین معنوی امام رضا (ع)، قرارگاه جهادی شهید شاطری، حوزه بسیج حریم رضوی، پایگاه بسیج شهید مجید عسکری، خدمتگزاران مسجد و حسینیه مددیان، مسجد گدای علی (ع) و میجد امام هادی (ع) و همچنین هیئت امنا‌های برخی از مجتمع‌های تجاری سطح منطقه صورت گرفته است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.