فرماندار دشت آزادگان رزمایش مردمی مواسات را لبیک به رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این رزمایش حرکت بسیار زیبایی است که با هدف کمک به افراد آسیب دیده از کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در نشست هماهنگی قرارگاه مواسات در دفتر حجت الاسلام شمیل پور امام جمعه شهرستان، گفت: رزمایش مردمی مواسات، لبیک به رهبر معظم انقلاب و حرکت بسیار زیبایی است که با هدف کمک به افرادی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند و با همت بسیجیان دلاور و نظارت دفتر امام جمعه و همکاری تمامی ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

رزمایش مردمی مواسات، لبیک به رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور امام جمعه شهرستان نیز با تاکید بر حفظ حرمت افرادی که قرار است به آنان کمک رسانی شود افزود با راه اندازی رزمایش مواسات به افراد آبرومندی که قبل از بحران کرونا به کمک نیاز نداشتند کمک رسانی شود و در این مسیر باید آبروی افراد حفظ شود.

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج شهرستان گفت بالغ بر ۲ هزار بسته معیشتی تاکنون آماده شده و در اجرای رزمایش از ظرفیت خیران، نیرو‌های بسیجی، ادارات و مردم استفاده شده و بر نحوه اهدای این کمک‌ها نظارت کاملی می‌شود.

رزمایش مردمی مواسات، لبیک به رهبر معظم انقلاب است

در این نشست هر یک از اعضای جلسه نظرات خود را در خصوص اجرای هرچه بهتر رزمایش مواسات که فردا دوشنبه یکم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، بیان کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.