سیف الله پور گفت: تمرین انفرادی بازیکنان فایده چندانی ندارد، زیرا بازیکنان باید در محیط فوتبالی کار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط این تیم در دوران تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: برنامه ریزی بسیار خوبی انجام شده و بازیکنان زیر نظر محمود فکری و کادرفنی او تمریناتشان را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند. با این حال باید پذیرفت تمریناتی که در حال حاضر بازیکنان ما انجام می‌دهند، تمرینات فوتبالی نیست و فقط تمرین انفرادی است که فایده چندانی ندارد، زیرا بازیکنان باید در محیط فوتبالی کار کنند.

مدیر تیم نساجی افزود‌: فعلا شرایط این گونه ایجاب می‌کند و باید ببینیم فدراسیون برای آینده چه تصمیماتی می‌گیرد. ما تابع تصمیم فدراسیون هستیم.

او درباره جلسه امروز نمایندگان باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت: در جلسه امروز بحث‌هایی شد و قرار شد تا ۱۰ روز آینده نتیجه اعلام شود. امیدوارم ادامه لیگ برگزار  و اگر هم قرار است لیگ تعطیل شود، این موضوع را اعلام کنند تا تکلیف باشگاه‌ها مشخص شود، زیرا نمی‌شود بازیکنان در طول یک فصل ۳ بار بدنسازی کنند. جان ورزشکاران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هستیم.

سیف الله پور درباره احتمال برگزاری لیگ پس از عید فطر گفت: صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شده که صحت آن تا ۱۰ روز آینده مشخص خواهد شد.

مدیر تیم نساجی درباره کسر قرارداد بازیکنان به دلیل تعلیق مسابقات عنوان کرد: هنوز راجع به این موضوع صحبتی نشده است. مسلما اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود، باشگاه‌ها مکلف هستند از آن تبعیت کنند. ما تابع رای فیفا هستیم، اما هنوز چیزی اعلام نشده است. باشگاه‌ها از این وضع متضرر می‌شوند و شرایط خوبی ندارند.

او در پایان گفت: هر فوتبالیستی دلش برای شور و شوق ورزشگاه شهید وطنی تنگ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار