سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه معتقد است با توجه به تعطیلی چند ماهه رقابت‌های ورزشی، ادامه بازی‌های لیگ فوتبال، کار غیر علمی است.

بیاتلو: ادامه رقابت‌های فوتبال، کار غیر علمی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه پس از جلسه‌ای که امروز در فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های بدهکار برگزار شد، در خصوص آغاز مجدد رقابت‌های لیگ یک، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵۰ روز از تعطیلی رقابت‌ها می‌گذرد، آغاز بازی‌ها کار غیر علمی است. بازیکنان به بدنسازی نیاز دارند و به نظر من آسیب دیدگی‌ها افزایش پیدا می‌کند. اما اگر بازی‌ها دوباره آغاز شود، باشگاه‌ها راه دیگری ندارند.

بیاتلو ادامه داد: تیم ما یکی از مدعیان صعود است و حالا تنها ۲ امتیاز با صعود به لیگ برتر فاصله داریم. باشگاه‌ها که درآمدزایی آنچنانی از بازی‌ها ندارند، اما اگر می‌خواهیم به آینده بازیکنان توجه داشته باشیم، باید بدانیم که با  تمام دنیا تفاوت داریم. حتی تیم‌های شخصی هم به نوعی دولتی محسوب می‌شوند. پس اگر فیفا هم می‌دانست که تیم‌ها از تعطیلی رقابت‌ها ضرر نمی‌کنند، این کار را انجام می‌داد.

او گفت: خدا را شکر می‌کنم که فیلم بازی‌هایی که از داوری ضرر کردیم، موجود است. ۳ بازی مقابل تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بوده است.


بیشتر بخوانید: نوری: حق رشد اسکوچیچ باید به ملوان برسد


بیاتلو درمورد کسر قرارداد بازیکنان درصورت ادامه دار شدن تعطیلی رقابت‌ها بیان کردن: اگر لیگ به اتمام برسد، باید سراغ کسر قرارداد‌ها برویم. در غیر این صورت، مگر باشگاه‌ها درآمدی دارند، که این کار را هم نکنیم. به نظر من شرایط فوتبال در کشور ایران با همه جای دنیا تفاوت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار