مدیر عامل نود ارونیه گفت: تیم لیگ یک ما حق جذب بازیکنان خارجی را ندارد و پرونده‌های بدهی مربوط به قبل از انتقال امتیاز به تیم ما است.

بهاری: تیم نود ارونیه حق جذب بازیکن خارجی ندارد/پرونده‌های بدهی مربوط به قبل از انتقال امتیاز استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی بهاری مدیر عامل باشگاه نود ارونیه درباره جلسه امروز فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های بدهکار، بیان کرد: باشگاه نود ارونیه حدود ۲ سال است که در لیگ یک تیم‌داری می‌کند و هنوز حق جذب بازیکن خارجی را ندارد. تیم‌های لیگ یک حق جذب بازیکن خارجی را ندارند و نمی‌دانم چرا پرونده بدهی ما به بازیکنان خارجی مطرح شده است تا پنجره نقل و انتقال تیم ما بسته شود.

او گفت: پرونده فرناندز دروازه‌بان اسپانیایی وقت شهرداری تبریز در جریان است که ما از محتویات پرونده اطلاعی نداریم. ما اصلا دسترسی به قرارداد‌های بازیکنان را پیش از واگذاری امتیاز نداریم و نمی‌توانیم از خودمان دفاع کنیم. همچنین علاوه بر این پرونده ۱۴ پرونده داخلی داریم که از جزئیات قراداد آن‌ها  اطلاعی نداریم.

بهاری عنوان کرد: خود تیم نود ارونیه پرونده بدهی ندارد و بدهی‌های ما مربوط به قبل از انتقال امتیاز از ماشین‌سازی و شهرداری تبریز به تیم ما بوده است. این پرونده‌های بدهی باید طی سال‌های گذشته حل می‌شدند که نشدند. محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال تدابیری را برای ما در نظر گرفته است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود.  

او درباره برگزاری لیگ دسته یک، اظهار کرد: فوتبال برای باشگاه نود ارونیه در اولویت قرار دارد و خود فوتبال آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم سلامت جامعه را به خطر بیاندازیم. برخی نظرات منفعت طلبانه‌ای را درباره آغاز لیگ یک ارائه دادند.

مدیرعامل نود ارونیه در پایان، بیان کرد: بیشتر پرداختی‌های ما براساس زمان‌بندی فصلی است و نمی‌توان به کسر قرارداد فیفا عمل کرد چراکه شکست خواهیم خورد. طبق آمار در ۹۹ درصد از پرونده‌هایی که در فیفا داشتیم شکست خورده‌ایم پس بهتر است باشگاه‌ها متعهد باشند.


بیشتر بخوانید: نوری: حق رشد اسکوچیچ باید به ملوان برسد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار