۱۵۰ پروانه تولید صنایع دستی در استان بوشهر صادر شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از صدور ۱۵۰ پروانه تولید صنایع دستی در سال ۹۸ خبر داد.

۱۵۰ پروانه تولید صنایع دستی در استان بوشهر صادر شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین ارسطو زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: پارسال این اداره کل سعی کرد که در هر سه حوزه تخصصی در راستای تحقق شعار سال عمل کند که عمده فعالیت تولیدی ما در حوزه صنایع دستی بود.

او ادامه داد: صدور ۱۵۰ پروانه تولید انفرادی نشان از نگاه ویژه معاونت صنایع دستی استان بوشهر به مقوله تولید است که در کنار این کار با برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های متعدد و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای حمایت از تولیدکنندگان و رسیدن به اهداف مشترک در سال ۹۸ این موضوع دنبال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر عنوان کرد: یکی از موثرترین ارکان تولید, بازاریابی فروش است و به تولید رونق می‌بخشد و تولید کننده را با انگیزه می‌کند که در این زمینه طراحی بسته بندی بسیار تاثیر گذار است برای  جذب مشتری و در همین راستا ۲ طراحی مجزا انجام شد.

ارسطو زاده بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌ها در سال جدید بی تردید ثمر بخش‌تر خواهد بود چرا که بنا داریم با حمایت بیشتر از صنعتگران و همچنین توسعه کارگاه‌های صنایع دستی در رشته‌های مختلف و طراحی محصول  برا اساس نیاز روز به جهش تولید کمک کنیم و درحوزه صنایع دستی  شعار سال را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.