عملکرد دوربین آیفون SE چگونه خواهد بود

دوربین گوشی آیفون SE با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پردازندهt می‌تواند تصاویری پرتره را ثبت کند.

عملکرد دوربین آیفون SE چگونه خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل چند روز پیش از گوشی میان رده جدید خود با نام iPhone SE رونمایی کرد که از پردازنده آیفون ۱۱ استفاده می‌کند و به نوعی قدرت یک گوشی پرجمدار را خواهد داشت. آخرین گوشی که از دوربین تک گانه استفاده می‌کرد، گوشی آیفون XR بود که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد؛ حال پس از گذشت دو سال شرکت اپل بار دیگر دست به ساخت یک گوشی با دوربین تکی زده است که قیمتی ۳۹۹ دلاری خواهد داشت. اما این گوشی با وجود استفاده از دوربین تکی، قابلیت‌های زیادی خواهد داشت که به لطف پردازنده قدرتمند این گوشی به آن اضافه شده است.

دوربین پشتی گوشی آیفون SE از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی f / ۱.۸ بهره می‌برد که از عدد دقیقاً برابر با همان چیزی است که می‌توان در پشت آیفون XR یافت. ظاهر این گوشی نیز به طور کامل شبیه به گوشی آیفون ۸ است و هیچ تفاوتی با این گوشی ندارد؛ این به معنای آن است که گوشی آیفون SE هیچ تنظیمات اضافی در بخش دوربین خود ندارد و از دوربینی بسیار ساده بهره می‌برد. همچنین دوربین جلوی این گوشی نیز از یک لنز ۷ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که باز هم هما لنز موجود در گوشی‌های آیفون ۸ و XR است.

عملکرد دوربین آیفون SE چگونه خواهد بود

اما پردازنده استفاده شده در این گوشی باعث شده است گوشی آیفون SE از الگوریتمی بسیار پیشرفته در تصویر برداری استفاده کند که در آیفون ۱۱ وجود داشت و باعث می‌شود دوربین گوشی بتواند پس از تشخیص چهره فرد، تصاویر پرتره را به ثبت رساند. قابلیتی که آیفون SE از آن استفاده می‌کند Smart HDR نام دارد که با گرفتن یک سری فریم‌های غیر مستقیم و خارج از کادر، آن‌ها را در جای درست که باعث بهتر شدن عکس می‌شود استفاده خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اولین رندر منتشر شده از گوشی آیفون ۱۲


از دیگر قابلیت‌های موجود در آیفون SE امکان فیلم برداری با کیفیت امکان فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ ۶۰fps، قابلیت اسلوموشن و تثبیت کننده سینمایی اشاره کرد. این گوشی در حال حاضر در سایت اپل آماده پیش خرید است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، آیفون se
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار