مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: مالکان همه مهد‌های کودک شهرستان آبیک اجاره بهای ماه‌های تعطیل را بخشیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: با شروع شیوع ویروس کرونا ۱۱۰ واحد مهد روستایی و شهری در استان فعالیت خود را از ابتدای اسفند پارسال متوقف کردند و تعطیلی آن‌ها باعث شد تا کارکنان این مراکز همانند بسیاری از مشاغل آسیب پذیر دچار تنگنا‌های مالی شدیدی شوند.

وارثی افزود: برای حمایت از فعالیت مهد‌های کودک، مالکان بزرگوار در استان با درک این موضوع پیشقدم در انجام کار خیر شدند و با بخشش تمام یا بخشی از اجاره بها ساختمان‌های خود قدم‌هایی بسیار ارزشمند برای کمک به همنوعان خود و تقویت آموزش و مراقبت کودکان برداشته اند.

او اضافه کرد: در همین زمینه در شهرستان ابیک با تلاش اداره بهزیستی، مالکان همه مهد‌ها اجاره بهای ماه‌های تعطیل را بخشیدند.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: این اقدام خیران در قالب پویش همدلی همچنان تا پایان بحران شیوع ویروس کرونا ادامه دارد و سایر مالکان می‌توانند به این پویش نوعدوستانه بپیوندند.

وارثی اضافه کرد: بعد از پایان بحران شیوع کرونا و با جریان یافتن شور و نشاط حضور کودکان در مهد‌های کودک از این خیران بزرگوار از سوی کودکان، مهد‌های کودک و سازمان بهزیستی تقدیر و سپاسگزاری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار