مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل راهداران این اداره کل برای مهار و هدایت سیلاب ورودی در منطقه سیستان خبر داد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی و احتمال ورود سیلاب از کشور همسایه، تمامی امکانات را برای خدمات رسانی مطلوب در کمترین زمان ممکن و جلوگیری از ورود آسیب به بدنه جاده‌ها و ابنیه فنی بکار بسته شده است.

او با اشاره به اقدامات راهداران در شمال استان گفت: با توجه به حجم بالای سیلاب ورودی، نیرو‌های راه سازی و راهداری وحدت با همکاری راهداران شهرستان‌های شمالی استان به منظور جلوگیری از ایجاد بحران در منطقه سیستان اقدام به ترمیم و تقویت دایک‌های حفاظتی رودخانه‌های منطقه از جمله دایک لورگ باغ، نیاتک دایک حفاظتی پل ملکی، لوله گذاری مسیر‌های هیرمند-نیمروز و هیرمند-بنجار و همچنین تنقیه دهانه پل‌های منطقه کرده است.

ایوب کرد آسیب به ۹۶۵ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان و بسته شدن راه ارتباطی ۹۳ روستا را از مهمترین مشکلات پیش آمده در سیل فروردین ماه در استان برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار