مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به اهمیت و نقش نیروی انسانی در موفقیت سازمان‌ها و توسعه هر سیستم و نظامی اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اهمیت و نقش نیروی انسانی در موفقیت سازمان‌ها و توسعه هر سیستم و نظامی، گفت : نیروی انسانی حوزه‌ای بسیار مهم و حساس در هر سازمان است که مسئولیت خطیر مدیریت برنامه‌های بهره وری، شغلی و ارتقای کارکنان را بر عهده دارد.

او کمک به توسعه و پیشرفت شغلی کارکنان را از وظایف حوزه نیروی انسانی بیان کرد و گفت : کارکنان حوزه نیروی انسانی می‌بایست ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌ها و قوانین این حوزه، تمام تلاش خود را برای دستیابی به موفقیت‌های سازمانی به کار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این حوزه، افزود: درحوزه نیروی انسانی رازداری و امانتداری بسیار حائز اهمیت بوده که باید با حساسیت بالایی مورد توجه کارکنان این حوزه قرار گیرد.

رضوان مدنی الکترونیکی کردن پرونده‌های پرسنلی در بهزیستی استان را راهی برای دستیبابی سریع به بانک اطلاعات کارمندان در فرایند‌های ارتقاء برشمرد و گفت: لازمه این امر بروز رسانی اطلاعات کارکنان و استفاده از سامانه‌های الکترونیکی مطلوب برای رسیدگی به امورات مربوط به این حوزه می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تاکید بر رعایت حق الناس توسط پرسنل نیروی انسانی، گفت: پرسنل حوزه نیروی انسانی باید دقت لازم را جهت احقاق حقوق کارکنان داشته باشند که در صورت رعایت این مسئله می‌توان شاهد رضایت پرسنل بود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.