سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: ۵ واحد صنفی پر خطر به‌دلیل رعایت نکردن دستورالعمل فاصله گزاری اجتماعی پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضاعلی یوسفی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی برخی از واحد‌های صنفی از مشاغل پر خطر محسوب می‌شوند و به‌منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس باید تا اعلام پایان طرح، تعطیل باشند.

او با بیان اینکه متاسفانه برخی از متصدیان واحد‌های مذکور به مفاد دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی پایبند نبودند، ادامه داد: با اجرای بازرسی مشترک با معاون فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان نیروی انتظامی و بسیج و بازرسان بهداشتی راز و جرگلان، واحد‌های متخلف پلمپ شدند.

یوسفی خاطرنشان کرد: متصدیان واحد‌های کم خطر باید با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و ضمن دریافت کد رهگیری، دستورالعمل مربوط به واحد صنفی خود را مطالعه و از مفاد و نحوه اجرای آن مطلع شوند.

این مسئول یادآور شد: بعد از اتمام زمان ثبت نام واحد‌های کم خطر در سامانه salamat.gov.ir، بازرسی‌های مشترک با حضور ادارات مرتبط اجرایی خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان اضافه کرد: در صورتی که واحد‌های کم خطر اقدام به دریافت کد رهگیری و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نکرده باشند، واحد آن‌ها پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.