فرماندار ویژه آبادان گفت:کماکان پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده تعطیل می باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسوی فرماندار ویژه آبادان درنشست کارگروه ضربتی برخورد با متخلفان دستورات ستاد کرونای آبادان با تشریح اقدامات ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان آبادان، گفت:ما از اقداماتمان نتیجه گرفته ایم.

او افزود:امروز آبادان با 300هزار نفر جمعیت از خيلي شهرها با جمعیت کمتر آمار ابتلای به مراتب کمتری دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: روزهای اول اپیدمی بیماری، شهرستان آبادان در رده های اول و دوم ابتلا بود، ولی با توجه به کارهای صورت گرفته و همکاری مردم، به رده‌ی سیزدهم ابتلا در استان رسیدیم.

موسوی بیان کرد:به هر حال به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان برخی اختیارات برای ما جهت انجام اقدامات لازم وجود دارد که آنها را اجرا کرده ایم و ادامه خواهیم داد.

او خطاب به اعضای کارگروه با اشاره به لزوم تقسیم بندی وظایف بر اساس تخصص ها گفت: بر اساس تخصصهای موجود در کارگروه اعضا به کمیته های فرعی تقسیم بندی بشوند تا بتوانیم جواب ایده آل تری را دریافت کنیم. سعی کنید از تمام ظرفیت‌های خود در این خصوص استفاده کنید.

فرماندار ویژه آبادان از بازگشایی رستوران‌ها به شرط ارائه غذای بیرون بر خبر داد و افزود:رستوران‌ها از این پس تا اعلام دستورالعملهای بعدی می‌توانند به صورت خدمات آنلاین و ارائه ی صرفا غذای بیرون بر بدون استفاده از خدمات سلف سرویس و پذیرش مشتری در رستوران فعالیت خود را از سر بگیرند.

اعضای کارگروه ضربتی نیز باید به این مقوله از منظر بهداشتی و رعایت قوانین با جدیت ورود کرده و با متخلفین برخورد کنند.

در همین خصوص و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای کشور، پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده کماکان تعطیل می باشند.

او در پایان پیرامون ساعت حضور کارکنان ادارات از یکم اردیبهشت به بعد گفت:تا این لحظه دستورالعمل براساس ابلاغیه های قبلی (ساعت شروع 7، ساعت پایان 14 و حضور چرخشی دو سوم پرسنل در محل کار) است که در صورت تغییر، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.