مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از افزایش ظرفیت تولید ماسک در مجموعه اوقاف کرمانشاه به روزانه پنج هزار ماسک ظرف روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : در این کارگاه حدود ۵۰ نفر در سه شیفت و از ساعت ۷.۵ صبح تا ۲۴ بامداد مشغول به فعالیت هستند و روزانه دو هزار عدد ماسک در فاز اول تولید می‌شود.

او با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید ماسک از سوی مجموعه اوقاف استان، گفت : ظرفیت تولید ماسک این واحد‌ها ظرف روز‌های آتی به پنج هزار عدد در روز افزایش می‌یابد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به مجهز بودن کارگاه‌های تولید ماسک اوقاف، گفت: در این کارگاه‌ها ماسک سه لایه استاندارد در شرایط کاملا بهداشتی تولید و ماسک‌ها بعد از دوخت برای رعایت بهداشت وارد دستگاه اتوکلاو شده و ضدعفونی می‌شوند.

صالحی گفت: بخشی از ماسک‌های تولیدی از سوی مجموعه اوقاف استان به صورت رایگان در اختیار مردم نیازمند قرار خواهد گرفت و بخشی از آن هم با بهای اندک در اختیار سیستم درمانی قرار می‌گیرد.

او اشاره‌ای هم به ورود مجموعه اوقاف استان به حوزه تولید دستکش داشت و گفت: روزانه پنج هزار عدد دستکش در بقعه امامزاده ابراهیم طاقبستان تولید می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.