مسئولان علوم پزشکی مازندران و بابل در پیامی ضمن تبریک روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی، از تلاش‌ها و خدمات ایثارگران علوم آزمایشگاهی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی ضمن تبریک روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی، از تلاش‌ها و خدمات ایثارگران علوم آزمایشگاهی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن سی ام فروردین ماه، روز بزرگداشت حکیم سید اسماعیل جرجانی و روز  علوم آزمایشگاهی  را به تمامی اعضای  خانواده  بزرگ  علوم پزشکی بالاخص همکاران  دلسوز حوزه  آزمایشگاه‌های دانشگاه که به ویژه در بحران همه گیری کرونا، در خط مقدم نبرد با ویروس کووید ۱۹، ایثار و فداکاری می‌کنند تبریک عرض می‌نمایم.

عزیزانی که  با تلاش‌های شبانه روزی خود در مسیر پیشگیری، کنترل و درمان بیماران بالاخص بیماران مبتلا به کرونا، حماسه آفریدند و نام نیکشان را به عنوان جلودار خط نبرد با دشمن سلامتی انسان جاودان ساختند.  

 ضمن تبریک مجدد به همه همکاران معزز ازمایشگاهی امیدوارم  همواره در جهت  نیل به هدف  نهایی این مجموعه که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است  بیش از پیش موفق  و پیروز باشید.

همچنین دکتر قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی پیامی صادر کرد.

او کتاب حکیم سید اسماعیل جرجانی را منبع ارزشمندی برای محققان طب ایرانی عنوان کرد و گفت: این کتاب منبع مهمی بای محققان است.

دکتر قاسم زاده از زحمات همه هماکاران به ویژه همکاران آزمایشگاهی در این روز‌ها قدردانی کرد.

همچنین تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی روز آزمایشگاه  را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

فرا رسیدن۳۰ فروردین، سالروز بزرگداشت مقام حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را حضور شما همکاران عزیز و گرامی به عنوان سپید جامگان پرتلاش و ایثارگر از خانواده بزرگ آزمایشگاهی، که همواره دیده بانان گمنام سنگر تشخیص در عرصه درمان و سلامت جامعه و کشور بوده و هستید تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

درود و سپاس بی پایان برشما عزیزان با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها،   خصوصا در این ایام شیوع بیماری کرونا، را از آن خود نموده و با فداکاری و گذشت، سلامتی و جان خود را در راه نجات و بهبودی بیماران و سلامت جامعه به خطر انداخته و همواره در راه اعتلای ارزش‌های والای کشور عزیزمان گام‌های بسیار موثری را برمی دارید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار