استاندار قزوین :

رفع موانع تولید استان در اولویت قرار دارد

استاندار قزوین بیان داشت:رفع موانع تولید سبب رونق اقتصادی می‌شود که این موضوع از اولویت‌های مهم این استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان اینکه رفع موانع تولید استان در اولویت قرار دارد، گفت: مسؤولان کمر همت را برای رونق تولید و باز کردن گره‌ها ببندند و اجازه ندهند هیچ مانعی سر راه تولید قرار گیرد.

جمالی پور افزود: جایگاه امروز مدیران متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست و هرکسی که در این جایگاه باشد باید تمام فکر و ذکرش را روی توسعه متمرکز کند.

او اضافه کرد: امروز بیشتر از مدیران کارخانجات برای دولت، کارگران هستند که از اهمیت بالاتری برخوردارند و اگر کاری کنیم که کارخانه‌ای تعطیل شود و یا فردی بیکار گردد، مطمئن باشید که عذاب اخروی در پیش است و باید پاسخگوی تمام مشکلات پیش رو باشیم.

استاندار بیان داشت: سرمایه‌های انسانی کارخانه‌های بالقوه تولید در جامعه هستند و اگر با یک نگاه مدیریتی بتوانیم موتور مولد این جامعه را به حرکت درآوریم شاهد دستاورد‌های فراوانی خواهیم بود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: تمام پرونده‌های مرتبط با مشکل واحد‌های تولیدی باید قبل از ورود به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از نظر فنی کارشناسی شود که برگزاری این نشست‌ها بر عهده معاون اقتصادی استاندار است.

استاندار یادآور شد: تمام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که تاکنون اجرایی نشده باید هرچه سریع‌تر تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شده و علل موانع نیز شناسایی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار