به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاعده زندگی ما عوض شده است. از نحوه کار کردن ما گرفته تا ورزش کردن و خوشگذرانی و غذا خوردن. آونگ هم قواعد خدمات گارانتی را برای شما عوض کرده و برای اولین بار در کشور خدمات غیرحضوری ارائه میدهد. این خدمات از روز ۱۶ فروردین از راه دور و از طریق چت آنلاین، ارتباط تلفنی و پیک رایگان برای دریافت و تحویل محصول آغاز شده است.
علاوه بر همه این موارد آونگ با راهاندازی پیک رایگان، شما را از حضور در دفتر گارانتی بینیاز میکند. اگر محصول شما با مشکلی روبرو شده باشد، آونگ با ارسال پیک بهصورت رایگان محصول را درب منزل از شما تحویل گرفته و پس از بررسی و رفع مشکل محصول، آن را درب منزل تحویل شما خواهد داد تا نیازی به بیرون آمدن از خانه نداشته باشید.
برای دسترسی به سرویس چت آنلاین آونگ میتوانید با وارد شدن به صفحه اصلی آونگ به نشانی avang.ir و ارتباط از طریق چت آنلاین (آیکون چت قرار گرفته در پایین سمت راست صفحه) سؤالات خود را پرسیده و در صورت نیاز هماهنگیها و پیگیریهای لازم را برای دریافت دیگر خدمات غیر حضوری انجام دهید. این سرویس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبهها از ساعت 9 تا 13 در خدمت شماست.