سخنگوی شورای اسلامی مهاباد گفت: محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده در سطح شهر بصورت پلکانی و ظرف ۳ روز برداشته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عضو ستاد مقابله با کروناد و سخنگوی شورای اسلامی مهاباد گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در مهاباد مبنی بر بازگشایی واحد‌های صنفی کم‌خطر، موانع و انسداد هفت خیابان این شهر برداشته شد.

ابراهیم کریمی گفت: بامداد امروز موانع موجود در بلوار خلفای راشدین، پل یرغو، میدان کتاب، بلوار فجر باند رفت و برگشت، پل زانکو، کنار گذر پل زانکو، بهداشت شافعی، خیابان سه آسیاب و کوچه‌های بهمنی توسط همکاران مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برداشته شده است.

او با بیان اینکه بازگشایی مسیر‌های درون شهری تدریجی خواهد بود، افزود: مسیر‌های بازگشایی شده مربوط به اطراف شهر بود و هسته درونی و پر ازدحام داخل شهر فعلا تا زمان دستور ستاد مقابله با کرونا مهاباد مسدود خواهد بود.

کریمی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی معابر اصلی این شهر شامل میدان شهرداری، چهارراه آزادی، میدان آرد، چهارراه مولوی و خیابان محمد قاضی که جزء مسیر‌های پردد هستند، منوط به موافقت ستاد کرونا است.

او از شهروندان خواست به منظور قطع سریعتر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی‌تر گرفته، از تردد‌های غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را با مسوولان داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.