معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرا رسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی را به همه همکاران پر تلاش این عرصه تبریک گفت.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرا رسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی را به همه همکاران پر تلاش این عرصه تبریک گفت.


متن پیام معاون درمان به شرح زیر است؛

"سی فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی بهانه‌ای است برای تقدیر از زحمات و خدمات جامعه بزرگ آزمایشگاهی کشور که به عنوان دیده بانان عرصه سلامت کشور، با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه در طبق اخلاص گذاشته اند.

امروز در شرایط سخت شیوع بیماری نوپدید قرن، این عزیزان با تشخیص به موقع موارد کووید ۱۹، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری را از آن خود کرده اند و با جان فشانی و تلاش شبانه روزی و مستمر برای شکست این دشمن خطرناک در تلاشند.

اینجانب این روز را به همه فعالان بخش‌های مختلف این حوزه که ایثارگرانه در راه سلامت جامعه قدم برمی دارند تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون این قشر خدوم را در جهت ارتقای جایگاه حرفه‌ای و سلامت مردم عزیز کشورمان آرزو می‌نمایم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.