مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ثبت نام چهل وسومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از ۶ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: براساس شیوه نامه برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مسابقات در مرحله شهرستانی در استان اصفهان دربازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد.

او درخصوص اطلاع‌رسانی، تبلیغات و ثبت‌نام این مسابقات، ادامه داد: علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از ۶ اردیبهشت لغایت ۱۶ خرداد برای ثبت‌نام از طریق مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir ویا ادارات اوقاف اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف اصفهان با اشاره به برگزاری این مسابقات در ده رشته که شامل قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، اذان، دعاخوانی، همسرایی وهمخوانی قرآن کریم و تفسیرعمومی قرآن کریم می‌شود تصریح کرد: سایت ثبت‌نام در این مسابقات از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ خردادماه بسته خواهد شد پس ازعلاقمندان خواستاریم دربازه زمانی یاد شده ثبت نام نمایند.

حجت‌الاسلام بلک ادامه داد: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت ۸ شهرستان به جهت ارتقاء سطح کیفی مسابقات استانی برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: دربازده زمانی اول مرداد تا ۲۱ شهریورماه که متعاقبا اعلام می‌شود مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در اصفهان با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد که برترین‌های این دوره نیز به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

حجت‌الاسلام بلک بیان کرد: این دوره ازمسابقات ویژه بزرگسالان است که فقط افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند دراین مسابقات شرکت نمایند وثبت نام دانش آموزان دراین مسابقات مجاز نمی‌باشد.

مدیرکل اوقاف استان اصفهان در پایان تأکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقبا زمان دقیق اعلام خواهد شد.

 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.