اخبار ورزشی قزوین را در روز شنبه سی ام فروردین ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی استان قزوین، خبر‌هایی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان با تایید ستاد کرونا بازگشایی می‌شوند،نماینده استان در لیگ یک کشتی و بانوی قزوینی در صدر رنکینگ اسنوکر ایران هستید.

اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان با تایید ستاد کرونا بازگشایی می‌شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند با تایید ستاد استانی مقابله با این بیماری بازگشایی خواهند شد.

عباس علایی مقدم افزود: در جلسه هماهنگی معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی استان رشته‌های ورزشی به سه دسته کم خطر، متوسط و پرخطر تقسیم شده اند.

زمان پیشنهادی بازگشایی سالن‌های ورزشی استان به صورت مکتوب به ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرده ایم و در صورت تایید آن‌ها برای بازگشایی این اماکن از ابتدای اردیبهشت ماه اقدام خواهد شد.

نماینده استان در لیگ یک کشتی

رییس هیات کشتی استان گفت:سازمان لیگ فدراسیون کشتی برای تقویت و ارتقای سطح کمی و کیفی لیگ برتر، سال ۹۹ رقابت های لیگ دسته اول کشتی را برگزار می‌کند.

محمود حیدری با بیان اینکه هشت تیم می‌توانند در لیگ دسته اول حضور داشته باشند، افزود: به دنبال شرکت نماینده استان در این رقابت‌ها هستیم.

سه تیم نخست مسابقات لیگ یک کشتی جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب خواهند کرد.

بانوی قزوینی در صدر رنکینگ اسنوکر ایران

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور آخرین رنکینگ بانوان اسنوکر کشور را اعلام کرد که بر این اساس، پریسا درویشوند ملی پوش قزوینی با ۳۶۲ امتیاز در صدر ایستاد.

نرگس نجفی، مینو خسروانی، ساناز رسول زاده، منیژه، ولی حصاری، مهدیه و ملیکا رضا قلی دیگر قزوینی‌هایی هستند که در بین ۳۰ ورزشکار بر‌تر کشور قرار دارند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.