احمد سعادتمند برای عملی کردن نخستین وعده خود در کسوت مدیرعاملی استقلال تنها ۴۸ ساعت فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند ۳ روز قبل با حضور در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد تا پایان فروردین ماه بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال را پرداخت می‌کند. این در حالی است که فردا آخرین روز فروردین است و تاکنون پولی به حساب آبی پوشان واریز نشده است.


بیشتر بخوانید: مطالبات استقلالی‌ها تا پایان فروردین پرداخت می‌شود


پس از جلسه سعادتمند با حامی مالی جدید استقلال، نماینده شرکت طرف قرارداد این باشگاه با تایید گفته‌های سعادتمند مبنی بر پرداختی به بازیکنان استقلال، اعلام کرد ظرف روز‌های آینده این شرکت مبلغی به حساب باشگاه واریز خواهد کرد تا بخش دیگری از دستمزد بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداخت شود.  

با این حال حامی مالی از اعلام مبلغ واریزی به حساب باشگاه خودداری کرد و اطلاع رسانی در این باره را به احمد سعادتمند محول کرد.


بیشتر بخوانید: حامی مالی استقلال: صددرصد استقلالی هستم و کُت آبی می‌پوشم/ تا پایان فروردین مبلغی به حساب باشگاه واریز می‌کنیم


با این حال باید تا فردا منتظر ماند و دید وعده حامی مالی جدید باشگاه استقلال و  سعادتمند که به تازگی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده، عملی خواهد شد یا خیر.  

مسلما تحقق نیافتن این وعده برای سعادتمند عواقب خوبی نخواهد داشت و این اتفاق به همان اندازه می‌تواند در همکاری استقلال و حامی مالی جدید هم تاثیر منفی بگذارد.

از طرف دیگر وعده‌های فتح الله زاده برای پرداختی به بازیکنان استقلال به دلیل بیماری و استعفای او عملی نشد تا بازیکنان این تیم با جیب خالی به استقبال سال نو بروند و در صورتی که سعادتمند هم نتواند به نخستین وعده‌ای که در کسوت مدیرعاملی استقلال داده عمل نکند، بعید نیست او هدف موج تازه‌ای از انتقادات از جانب اعضای تیم، به ویژه مجیدی قرار بگیرد که در روز‌های اخیر مخالفتش با حضور سعادتمند در استقلال را علنی کرده بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار