فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از کشف ۱۱۲ کیلو گرم مواد مخدر در همدان خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ماموران پلیس ۳ روز گذشته در۲ عملیات موفق به کشف ۱۱۲ کیلوگرم موادمخدر شدند، گفت: درعملیات نخست یک باند قاچاق موادمخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان را داشت، شناسایی شد.

او افزود: ماموران انتظامی ملایر در یک اقدام ضربتی خودرو سواری قاچاقچیان را در ورودی این شهرستان متوقف کرد و در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف، چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: همچنین در عملیات دیگری که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر همدان اجرا شد ۹۲.۵ کیلوگرم موادمخدر تریاک با لفافه از داخل یک دستگاه سواری کشف و ضبط شد است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: این عملیات با همکاری و تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر همدان با چهارمحال و بختیاری اجرا شده و خودروی سواری که از سمت جنوب به غرب کشور محموله موادمخدر را بارگیری و در حال انتقال بود توقیف شد.

او با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شدند اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر همدان علاوه بر احاطه و اشرافیت بر وضعیت استان با سایر استان‌ها نیز در کشف و مقابله با بلای خانمانسوز موادمخدر همکاری اطلاعاتی دارد.
انتهای پیام/ج

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جاوید
۱۲:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام خدمت شما

من یک مقاله جالب را در مورد زبان فارسی در سایت شما مطالعه کردم، اما در مورد زبان دری که باید یکی از گویش های زبان فارسی حساب شود چیزی نیافتم.
ودر ضمن کردی با فارسی خیلی فرق دارد به نظر من باید زبان دیگر شمرده شود.
نظر شما که در این مورد چه است.

ممنون