پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم دعوت از پیشکسوتان جنبه نمایشی نداشته باشد و قدمی برای برطرف کردن مشکلات استقلال باشد.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی امیر آبادی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: از استقلال خبر خاصی ندارم. اخبار تیم را از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها دنبال می‌کنم. شنیدم که سعادتمند که مدیرعامل جدید باشگاه است پیشکسوتان را به باشگاه دعوت می‌کند و با آن‌ها جلسه می‌گذارد. امیدوارم این دعوت‌ها نمایشی نباشد. در دوره‌های گذشته مدیرانی در استقلال بودند که به پیشکسوتان احترام نمی‌گذاشتند.  

امیدوارم دعوت از پیشکسوتان استقلال نمایشی نباشد

امیر آبادی در ادامه گفت: دوره مدیریت فتحی چند بار به باشگاه دعوت شدم و خلیل زاده هم پیشکسوتان را دعوت و با آن‌ها جلسه برگزار می‌کرد. امیدوارم برگزاری این جلسات جنبه نمایشی نداشته باشد و قدمی برای برطرف کردن مشکلات باشگاه استقلال باشد.  

سعادتمند مدیر خوش فکری است

او درباره تغییرات مدیریتی استقلال گفت:  انشاالله که وزارت ورزش هر چه زودتر تصمیم مناسبی برای استقلال بگیرد. شما نگاه کنید در چند سال اخیر چند بار مدیرعامل استقلال و پرسپولیس عوض شد. هواداران این تیم‌های مردمی دلشان به همین تیم‌ها خوش است. باید مدیرعاملی که برای این باشگاه‌ها انتخاب می‌کنند، به فکر ساختار باشد و به خواسته هواداران اهمیت دهد. مصاحبه سعادتمند را در یک برنامه تلویزیونی دیدم و فکر می‌کنم او مدیر خوش فکری باشد. سعادتمند قول داده که تا پایان فروردین به بازیکنان مبلغی پرداخت کند.

ریگی در استقلال مظلوم واقع شده است

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر آماده‌ترین بازیکن استقلال چه کسی بود اظهار داشت: دیاباته، غفوری و قائدی بازیکنان بسیار خوبی هستند. کسی که در استقلال مظلوم واقع شده، مسعود ریگی است که زحمت زیادی می‌کشد، اما نه در روزنامه اسمی از او هست و نه حاشیه‌ای دارد. امیدوارم ریگی بتواند با همین روند به کارش ادامه دهد و با پوشیدن پیراهن تیم ملی،   نتیجه زحمات خود را بگیرد.


بیشتر بخوانید: حسینی: خیلی سختی تحمل کردم و به دروازه استقلال رسیدم


جذاب‌ترین بازی استقلال همانی بود که دیاباته در آن ۲ - ۳ گل زد

او در ادامه گفت: به اعتقاد من جذاب‌ترین بازی استقلال همانی بود که دیاباته در آن ۲ - ۳ گل زد و مانند ببر خوشحالی کرد. البته یادم نمی‌آید کدام بازی بود.

برخی بازیکنان خارجی یک سی دی به دلال می‌دهند و به تیم های ایرانی می‌آیند

امیرآبادی در واکنش به انتقاداتی که پیش از شروع لیگ نوزدهم نسبت به جذب دیاباته مطرح شده بود عنوان کرد: بازیکنان خارجی در ایران حضور دارند که واقعا بالاتر از سطح بازیکنان ایرانی بازی می‌کنند. این بازیکن‌ها به فوتبال ما کمک می‌کنند، اما برخی از بازیکنان خارجی هستند که بدون کارنامه و با دادن یک سی دی از بازی هایشان به دلالان، به فوتبال ایران آمدند و پس از جدایی هم با شکایت در فیفا به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان، به معظلی برای باشگاه‌های ما تبدیل شدند.  

بعد از اشتباهی که در دربی کردم، تا ۳ هفته از خانه بیرون نیامدم

پیشکسوت استقلال درباره بهترین و بدترین خاطراتش از دربی پایتخت گفت: بهترین خاطره ام مربوط به دیدار جام حذفی بود که پرسپولیس را ۳ بر صفر بردیم و من یک پاس چیپ دادم. بدترین خاطره هم توپی بود که حمید علی عسگر فرستاد و به خاطر اشتباه من در جاگیری، توپ از بالای سرم رد شد. البته ۴ دفاع دیگر و دروازه بان آن طرف بودند، اما به هر حال همه می‌گفتند که مقصر من بودم، زیرا توپ از بالای سر من رد شد. بعد از این بازی تا ۲ - ۳ هفته حال خوبی نداشتم و نمی‌خواستم از خانه خارج شوم.

مجیدی را خیلی دوست دارم 

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی با استقلال موفق می‌شود گفت: انشاالله. مجیدی را خیلی دوست دارم. با او هم اتاق بودم. امیدوارم که در عرصه مربیگری موفق باشد. به هر حال امثال مجیدی و منصوریان سرمایه‌های باشگاه هستند.

احتمال دارد استقلال قهرمان شود

او در خصوص صحبت‌هایی که درباره نیمه تمام ماندن لیگ و قهرمانی پرسپولیس مطرح شده تصریح کرد: هنوز یک سوم از بازی‌های لیگ باقی مانده و کسی نمی‌تواند تصمیم بگیرد که کدام تیم قهرمان است. ممکن است استقلال قهرمان شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  

فدراسیون به هیچ سرمربی‌ای بیشتر از کی روش امکانات نداد

مدافع اسبق آبی پوشان درباره عملکرد کی روش در تیم ملی گفت: کی روش نبض فوتبال ایران را دستش گرفته بود و هر دستوری می‌داد، فدراسیون آن را انجام می‌داد. ما می‌گفتیم فوتبال ایران به مدت ۸ سال دست کی روش بود و او نتوانست با تیم ملی هیچ مقامی بیاورد، اما برخی‌ها می‌گفتند نه، ایران با کی روش به جام جهانی رفت. برانکو با تیم ملی نتایج خیلی بهتری گرفت و این در حالی است که فدراسیون به هیچ سرمربی‌ای بیشتر از کی روش امکانات نداد.  

همه در کنار هم کرونا را شکست خواهیم داد

او در پایان افزود: امیدوارم مردم با رعایت قرنطینه خانگی و فاصله اجتماعی ویروس کرونا هر چه زودتر شکست دهند. انشاالله همه در کنار هم کرونا را شکست خواهیم داد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار