مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با آماده سازی ۱۶۵ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان بزرگترین فاز در این منطقه ده هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

غوغای منطقه ویژه اقتصادی پیام در اشتغالزایی/البرز، خواستگاه نخستین قطب فناوری‌های ارتباطیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی فاز جدید به عنوان چهارمین و بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت ۱۶۵ هکتار خبر داد و گفت: پیش از این اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام در سه فاز و به مساحت ۱۱۴ هکتار بوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی به عنوان نقطه طلایی ارتقاء منطقه، گامی در جهت تحقق شعار سال و با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان داخلی در حال آماده سازی است که در آینده نه چندان دور شاهد فعالیت گسترده‌ای در این فاز خواهیم بود.

ثناگو گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل خواهد شد.

او در پایان و با اشاره به مطالعات صورت گرفته در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: فعالیت‌های این فاز در هفت پهنه تعریف شده و همچنین میزان اشتغال هر فعالیت مشخص شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصای پیام در پایان اضافه کرد: در حال حاضر کلیه فضا‌های این فاز در مرحله اجرای زیرساخت‌های آب، برق و فاضـلاب و ... است.

انتهای پیام/خ.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.