دو کارگاه تولید ماسک بهداشتی در هنرستان ارشاد ناحیه دو سنندج افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دو کارگاه تولید ماسک بهداشتی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان، وجمعی دیگر از مسئولین شهرستانی حوزه بسیج در هنرستان ارشاد افتتاح شد.آغاز بکار دو کارگاه تولید ماسک در سنندج

در این مراسم سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: این سی و سومین کارگاه تولید ماسک بسیجیان کردستان است که امروز کار خود را آغاز کرد.

سیدصادق حسینی افزود: این کارگاه تولیدی با همکاری بسیج فرهنگیان و بهره گیری از تلاش همکاران حوزه فنی و حرفه‌ای و سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در یک حرکت جهادی، فرایند تولید ماسک شروع شده است.

او با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج از نخستین روز شیوع کرونا تاکنون در کنار مردم بوده و تا آخرین روز شکست این ویروس منحوس نیز در میدان خواهند بود.

خاطرنشان می‌سازد: مواد اولیه ساخت ماسک به همت سپاه پاسداران شهرستان آماده شده و نیروی انسانی در قالب گروه‌های جهادی، مکان و تجهیزات مورد نیاز نیز توسط آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج تهیه گردیده است و روزانه تا حد امکان در تولید ماسک‌های با کیفیت و دو لایه فعالیت می‌شود.

آغاز بکار دو کارگاه تولید ماسک در سنندج

آغاز بکار دو کارگاه تولید ماسک در سنندج

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.