مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در سال ۲۰۱۹ گفت: تعویق بازی های المپیک توکیو فرصت خوبی برای برخی از آزادکاران و کادر فنی بود تا به اهداف خود برسند.

امیر توکلیان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب اظهار داشت: به اعتقاد من عقب افتادن بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌تواند از جهت های بسیاری به سود کشتی ایران باشد و فرصت خوبی را در اختیار کادر فنی و برخی آزادکاران قرار دهد تا با یک برنامه ریزی مدون برای حضور در این رویداد بزرگ آماده شوند.

وی تصریح کرد: ما در کشتی آزاد ۳ سهمیه را کسب نکردیم که از این فرصت می توانیم به بهترین شکل ممکن جهت آماده سازی نفرات مد نظر استفاده کنیم و از طرفی کشتی گیران آسیب دیده و البته مطرح نیز تا المپیک به وضعیت مطلوب نزدیک تر خواهند شد.

نایب قهرمان کشتی آزاد اضافه کرد: با توجه به زمان خوبی که در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار گرفته آنها می توانند آزادکارانی که قصد تغییر وزن دارند را بهتر محک بزنند و به طور کلی ارزیابی مقبول تری روی تمامی نفرات داشته باشند.

وی درباره اقدامات ارزشمند برخی از قهرمانان در حمایت از مردم بویژه حضور آنها در مناطق محروم نیز گفت: این که یک قهرمان ملی برای حمایت از مردمش وقت بگذارد و در حوزه مسئولیت های اجتماعی دغدغه داشته باشد بسیار پسندیده و ارزشمند است کما اینکه در حال حاضر تعدادی از قهرمانان عنواندار کشتی ایران و جهان در راستای ادای دِین به هموطنانشان با حضور در مناطق محروم و همچنین با نقش آفرینی در مواقع بحران نشان دادند همچون زمانی که روی تشک مسابقه برای دفاع از اعتبار و جایگاه کشتی ایران با همه وجود می جنگیدند حالا نیز در یک میدان دیگر برای مردمشان تلاش می کنند.

توکلیان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر شرایط به گونه‌ای شود که با ریشه کَن شدن ویروس کرونا همه مردم در سلامتی و صحت کامل اوقات خوشی را سپری کنند و کشتی ایران نیز در جهان بدرخشد.


بیشتر بخوانید: برنامه های فدراسیون کشتی تشریح شد/ عسگری: امیدوارم عملکرد کشتی کشور در سال جدید بهتر از گذشته باشد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار