مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: آب و برق ۲۰ روستا در مناطق شهداد و گلباف همچنان قطع و نیرو‌های امدادی در حال امداد رسانی به ساکنان این روستا‌ها هستند.

سیلاب آب و برق ۲۰ روستای شهداد و گلباف را قطع کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: به دستور استاندار کرمان نیرو‌های امدادی از ساعت یک بامداد جمعه برغم بارش باران در مناطق شهداد و گلباف حضور یافتند و به علت تخریب زیرساخت‌های جاده‌ای و باتلاقی شدن اطراف روستا‌های محاصره در سیلاب که تردد را دچار اختلال کرده بود از طریق خودرو‌های کمک دار و سنگین و گا‌ها هوایی اقدام به تامین نیاز‌های اولیه ساکنان روستا‌های در محاصره سیل از جمله آب، غذا، پتو و چادر کردند.

او افزود: راهداری موفق به گشودن راه‌های اصلی ارتباطی به این مناطق شده و تلاش در جهت رفع مشکلات راه‌های فرعی برای دسترسی به این روستا‌ها همچنان ادامه دارد.

سعیدی اضافه کرد: البته تا باز شدن مسیر‌های ارتباطی مسدود شده از طریق بالگرد‌های نیروی انتظامی و هلال احمر کمک‌های امدادی به ۷روستایی که نسبت به دیگر روستا‌های همجوار وضعیت اضطراری بیشتری دارند ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار