بارسلونا قصد دارد برای راضی کردن پاری سن ژرمن، چند بازیکن خود را به این باشگاه منتقل کند.

دمبله؛ شاه کلید بارسلونا برای باز کردن قفل انتقال نیماربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به جز مارک آندره ترشتگن، جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، فرانکی دی یانگ و لیونل مسی، بارسلونا آماده است تا هر کدام از بازیکنان خود، حتی آنتوان گریژمان را در اختیار باشگاه پاری سن ژرمن بگذارد تا بتواند با مبلغی کمتر نیمار را جذب کند.

بر اساس گزارش نشریه موندو دپورتیو، بارسلونا قصد دارد مثلث فرانسوی خود یعنی ژان کلر تودیبو، ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله را در کنار مبلغی به باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد زیرا نیمار، حتی بالاتر از مارتینز همچنان هدف اول نقل و انتقالاتی کاتالان ها به شمار می رود.

کلید اصلی این عملیات عثمان دمبله به شمار می رود. بازیکنی که در ۳ فصل گذشته نتوانسته به اندازه کافی در بارسلونا خوب کار کند اما او همچنان یک بازیکن جوان با توانایی های فنی و جسمی فراوان به شمار می رود.

اگر چه عثمان دمبله در زمان پیوستن به بارسلونا ارزشی ۲ برابری در سایت ترنسفر مارکت داشت، اما همین حالا هم نمی توان از توانایی های این بازیکن فرانسوی به سادگی گذشت و می توان گفت او اصلی ترین ضلع مثلث فرانسوی های پیشنهادی بارسلونا به پاری سن ژرمن است. 

اگر باشگاه پاریسی حاضر به پذیرش پیشنهاد بارسلونا شود، انتقال این ۳ بازیکن به پاری سن ژرمن می تواند مبلغ قابل توجهی از پولی که بارسلونا باید برای جذب نیمار پرداخت کند را کاهش دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار