خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، روز ملی ارتش در ایران امسال در حال و هوایی متفاوت برگزار شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز نوشت ایران روز جمعه در روز ملی ارتش، دستاورد‌ها و تجهیزات پزشکی خود برای به رخ کشیدن نقش این نهاد در مقابله با ویروس کووید-۱۹ به نمایش گذاشت.

خبرگزاری رویترز با اشاره به حال و هوای متفاوت روز ارتش در ایران نوشت: فرماندهان ارتش با ماسک بر صورت خود، از بیمارستان‌های سیار، خودرو‌های میکروب زدایی و دیگر تجهیزات پزشکی ویژه مقابله با ویروس جدید کرونا بازدید کردند. این در حالی ست که هر ساله رژه روز ارتش در ایران عرصه نمایش دستاورد‌های نظامی، موشک‌ها و تجهیزات دفاعی بود.

خبرگزاری رویترز در ادامه نوشت در این مراسم که به «مدافعان وطن، یاوران سلامت» موسوم بود، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در پیامی اعلام کرد به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی، برگزاری رژه سربازان امکان پذیر نیست. دشمن ما اکنون پنهان است و پزشکان و پرستاران در صف مقدم این مبارزه قرار دارند.

همچنین عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از بیش از هزار و ۱۰۰ کادر درمانی ارتش که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار