استاندار اصفهان گفت:امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله و در ماه‌های اخیر در مقابل بیماری کرونا همدوش سایر نهادها در کنار مردم قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در رژه خدمت در مرکز آموزش‌های شهید صیاد شیرازی اصفهان، با تبریک روز ارتش افزود: ۲۹ فروردین به دستور امام راحل (ره) "روز ارتش" نامگذاری شده است تا تفکر الهی این نیرو را با مردمی ولایتمدار همراه کند.

او ادامه داد: تیزبینی امام و پس از ایشان ذکاوت فرمانده مقام معظم کل موجب شد پیوند ناگسستنی ارتش و مردم استمرار یابد و شاهد همراهی ارزشمند ارتشیان غیور در کنار سپاهیان ولایتمدار و نیروی انتظامی قدرتمند همگام با یکدیگر در عرصه‌های مختلف باشیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: تفاوت ارتش الهی نظام جمهوری اسلامی با دیگر ارتش دنیا در مردم‌سالاری دینی و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری است.

او ادامه داد: ارتش با هدایت‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب از همان روز‌های ابتدایی انقلاب در حوادثی که معاندان علیه این نظام مردمی ترسیم کردند، همراه سپاه و نیروی انتظامی از مردم دفاع کرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: این اقتدار موجب شد که امروز ایران و نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان مستقل‌ترین کشور و نظام جهان شناخته شود.

او خاطرنشان کرد: ارتش در سال‌های ابتدایی انقلاب در مقابله با غائله‌های مختلف از جمله غائله کردستان و بعد از آن در دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی کسب کرد که امروز از این تجربیات در کارزار‌های مختلف استفاده می‌کند.

رضایی اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله و در ماه‌های اخیر در مقابل بیماری کرونا همدوش سایر نهاد‌ها در کنار مردم قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: روز ۲۹ فروردین روز تجلیل از دلاوری‌ها، رشادت‌ها و تلاش‌های مستمر ارتشیان قهرمان است که یک روز با تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز و آزاده در دفاع سخت و امروز در عرصه دفاع بیولوژیک حضور دارند.

استاندار اصفهان گفت: برگزاری رژه خدمت به جای رژه نظامی در شرایط شیوع کرونا، در واقع رژه دفاع از سلامت، نوعدوستی، آمادگی و ارتقای توان مقابله با جنگ بیولوژیک است.

رضایی خاطرنشان کرد: تنها کشوری که با تمام قوا در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند، نظام الهی جمهوری اسلامی ایران است و از آنجا که ارتش‌های کفر و طاغوت به همه روش‌ها حتی از روش‌های بیولوژیک برای ضربه‌زدن به نظام متوسل شوند، باید برای دفاع از آرمان‌های شهیدان به‌ویژه شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی، شیوه‌های دفاعی خود را ارتقا و توانمندی متناسب با نبرد‌های بیولوژیک داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: رژه امروز ارتش، ارتقای عملیات مردم یاری، تقویت روحیه مردم بصیر استان و اثبات مجدد مردمی بودن ارتش و توجه به ملاحظات زیست محیطی را به نمایش گذاشت.

رژه خدمت با عنوان "مدافعین وطن، یاوران سلامت" امروز جمعه با حضور فرماندهان ارشد نیرو‌های نظامی و انتظامی استان در مرکز آموزش‌های شهید صیاد سیراب اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.