فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: ارتش، تبلور استقلال و آزادى مردمى است که آوازه غیرت و هم بستگى شان، دروازه هاى پولادین جهان را درنوردیده است.

 محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تبریک روز ارتش را به تمام دلاور مردان حماسه آفرین نیرو‌های ارتش گفت: ارتش، تبلور استقلال و آزادى مردمى است که آوازه غیرت و هم بستگى شان، دروازه هاى پولادین جهان را درنوردیده است.

او افزود: ۲۹ فروردین ماه، یادآور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است که باصدور فرمانی، ارتش را برادران نظام خواند و در این روز سنگ بنای روز ارتش را بنا نهاد.  

بیرانوند بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، دلیری و شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند؛ آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیرو‌های کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند و با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.  

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: یاد و نام تمامی شهدای ارتش را که در حفظ و دفاع از وطن جان باختند، گرامی می‌دارم و بی تردید گام‌های استوار از جان گذشتگان ارتشی و عشق به وطن همواره در تاریخ این سرزمین باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.