رئیس شورای اسلامی شهر میبد از تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستارستان امام صادق(ع) میبد برای مبارزه با کرونا خبرداد.

تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی برای مبارزه با کرونا در شهرستان میبدحسینعلی فلاح رئیس شورای اسلامی شهر میبد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی تنها بیمارستان شهرستان میبد، گفت: برای تهیه تجهیزات ضروری بیمارستان امام صادق (ع) یک میلیارد ریال بودجه در شهرداری و شورای اسلامی شهر ميبد اختصاص یافت.


فلاح افزود: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در میبد و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان این شهرستان، دو نقاهتگاه به منظور مراقبت از بیماران کرونایی راه اندازی شد.


او ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز به همت شهرداری میبد تهیه و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد اضافه کرد: به منظور کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری سامانه تلفنی ۱۳۷ این مجموعه فعال شد، همچنین با مصوبه شورای اسلامی شهر میبد مهلت پرداخت عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت‌ماه سالجاری تمدید شد.

فلاح به کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در میبد اشاره و تصریح کرد: در چند روز اخیر تعداد مراجعه مبتلایان به کرونا در شهرستان میبد به صفر رسیده و در حال حاضر تنها ۲۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان میبد بستری هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.