هماهنگی خیرین در کمکهایشان به افراد نیازمند موجب تسریع در کمک رسانی میشود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام  و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در نشست مواسات مقام معظم رهبری گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شد که بسیاری از کسب و کارهای کوچک آسیب ببینند و خانواده های آنان نیازمند کمکهای خیرین هستند که باید به آنان توجه شود.

او با بیان اینکه خیلی از این افراد تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند افزود: : مردم ما مردم خیری هستند و نمی توانند نسبت به افراد نیازمند بی تفاوت باشند لذا خیریه هایی زیادی درحال کمک به این افراد آسیب دیده از بیماری کرونا هستند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه همه کمکهای خیرین و نیز نهادهای کمک رسان باید هماهنگ باشد گفت: هماهنگی و همکاری همه خیرین و نیز نهادهای کمک رسان با یکدیگر باعث جلوگیری از بی نظمی می شود و کمک رسانی بهتر به نیازمندان می شود.

حجت الاسلام  و المسلمین ابراهیمی پور با اشاره به اینکه برخی از چند خیریه کمک دریافت میکنند در حالی برخی خانوارهای دیگر هیچ کمکی دریافت نمیکنند گفت: باید سامانه های راه اندازی شود تا افراد نیازمند شناسایی شوند و کمک رسانی دقیق تر و حساب شده تری به آنان شود.

در ادامه این جلسه خیرین راهکارها و پیشنهادات خود را برای مشارکت و همکاری هر چه بهتر دراین زمینه ارایه دادند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سکینه صفاری
۱۴:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام خانم ۵۳ ساله هستم مستاجر م دختری ۳۵ ساله که بیماری سرع داره پیش خودم هست وضع مالی بدی دارم منبع درآمدی ندارم خواهشمندم برایم یه سرپناهی محیاکنید