رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سازمان سیا در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ به این رژیم در خصوص شیوع ویروس کرونا هشدار داده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که دستگاه اطلاعاتی آمریکا (سیا) در ماه نوامبر سال گذشته به رژیم صهیونیستی نسبت به شیوع ویروس کرونا در چین هشدار داده بود.

پیش از این نیز رسانه‌های آمریکا گزارش داده بودند که مقامات اطلاعاتی این کشور در ماه نوامبر هشدار داده بودند که شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان چین ممکن است به یک فاجعه تبدیل شود.

ای‌بی‌سی نیوز با اعلام این خبر به نقل از دو منبع آگاه در این زمینه نوشته بود که مرکز ملی اطلاعات پزشکی ارتش نگرانی‌ها در مورد مراحل اولیه همه‌گیر‌ی این بیماری را در یک گزارش اطلاعاتی مستند کرده است. بنا به نوشته ای‌بی‌سی نیوز در این گزارش چگونگی مختل شدن روال عادی زندگی و کسب و کار و همچنین تهدیدی که در انتظار جمعیت شهر ووهان بود نیز بیان شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا، آمریکا چین را به مخفی‌کاری در مورد ارائه اطلاعات مربوط به ویروس کرونا متهم می‌کند، در حالی که برخی از کارشناسان می‌گویند این ویروس توسط آمریکا در آزمایشگاه تولید شده و شیوع پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
دیگه باید چجوری مراتب ارادت و نوکری خودش رو به اربابش اسرائیل ثابت کنه
Iran (Islamic Republic of)
VIVA
۰۸:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
میتون جنبه های مختلفی داشته باشه از نظر هدف این ویروس،به عقیده من،این ویروس دست آورد چند ملت و چند فرقه افراط گرا جهت پیشبرد اهداف فاشیسمی سیاسی و مذهبی دینیست.جهت انجام این کار ریشه در تاریخ دارد،که به نوعی سعی در به هم زدن یا انقلابی در دنیا و آخرت دنیوی(تکروی) بر روی کره زمین میشود.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۶:۳۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه و نابودشان سازد
Iran (Islamic Republic of)
م.
۰۶:۱۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
لعنت به همه قدرتهای جهانی که در زمینه شیوع کرونا مقصر بودند؟ این همه انسان بی گناه جان خودشون را از دست دادند بخاطر منافع ابرقدرتها...لعنت بر آنها باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اگه امریکای جنایتکار مقصر نبود جای تعجب داشت خدا بیشتر رسوا کنه این قاتلین خونخوارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اخرمانفهمیدیم کرونا ازگورکی بلندشد؟!!!ازامریکا بود ازخفاش توچین بود همه چیزها سربسته موندن خیلی ازادمهادهم بخاطراین قضایا جون خودشونوازدست دادن متاسفانه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اسراییل خودش یه ویروس جهانی ست .مرررگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
الکی میگن اگه امریکا خبر داده بود الان نباید تو امریکا نیم میلیون ادم کرونا میگرفتن و هر روز ۲ هزار نفر بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
چاه کن همیشه ته چاه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
بس دیگه از این گزارش های بیخود تهیه نکن.خودت میدونی چی میگی. آخه آمریکا این ویروس رو دستکاری میکنه که مردم خودش بکش.حقا خیلی نادانی
آخرین اخبار