عملکرد خوب لژیونر فوتبال کشورمان باعث شده باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله لیگ‌های معتبر فوتبال جهان و المپیک توکیو لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

برخلاف لیگ‌های معتبر اروپایی که تعطیل هستند، بازار نقل و انتقالات بازیکنان روز‌های داغی را سپری می‌کند و باشگاه‌های بزرگ دنیا برای به خدمت گرفتن ستاره‌ها و استعداد‌های مختلف دست به کار شده اند.

سردار ایرانی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی

سردار آزمون مهاجم اول تیم ملی فوتبال ایران در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای در تیم فوتبال زنیت داشته و توانسته در میان برترین‌های لیگ برتر روسیه قرار بگیرد. سردار ایرانی در بیشتر گل‌های زنیت در این فصل تاثیر گذار بوده است. هوادان این تیم روسیه معتقدند لژیونر فوتبال ایران یکی از ارکان اصلی موفقیت زنیت در این فصل بوده است.

سردار قبل از زنیت در تیم روبین کازان توپ می‌زد. سرمربی روبین کازان علاقه خاصی به آزمون دارد و همیشه از او به عنوان بهترین مهاجم جهان نام می‌برد.

عملکرد آزمون در این فصل باعث شده باشگاه‌های بزرگی برای جذب او دست به کار شوند. باشگاه لیورپول انگلیس که در حال حاضر در صدر لیگ برتر فوتبال جزیره قرار دارد از مشتریان جدی سردار ایرانی است، اما قیمت پیشنهادی این باشگاه برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی به مراتب کمتر از سایر مشتریان است.

سردار ایرانی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی

باشگاه لیورپول فصل قبل توانست با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بر بام قاره سبز قرار بگیرد. شاید آرزوی هر بازیکنی حضور در این باشگاه انگلیسی باشد، اما سردار آزمون اعتقاد دارد برای موفقیت باید بازی‌های بیشتری انجام دهد و نباید نیمکت نشین ستاره‌های سرخپوشان باشد.

البته شاید یکی از دلایلی که آزمون را از حضور در لیورپل منصرف می‌کند این باشد که لیگ برتر فوتبال انگلیس به قدرت بدنی بالایی نیاز دارد و بازیکنان باید در مصاف‌های تک به تک بتوانند به درستی از بدن خود برای مهار بازیکن حریف استفاده کنند.

لیورپول تنها باشگاهی نیست که خواهان سردار ایرانی است. باشگاه ناپولی ایتالیا یکی از مشتریانی است که قیمت خوبی برای به خدمت گرفتن ستاره تیم ملی ایران پیشنهاد داده است.

قیمت آزمون در سایت ترانسفر مارکت تا قبل از شیوع ویروس کرونا ۲۵ میلیون یورو بود، اما با توجه به کاهش قیمت تمام بازیکنان جهان به دلیل شرایط موجود قیمت سردار به ۱۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

ناپولی ایتالیا هم از این فرصت استفاده کرده و طبق اعلام یکی از مشهورترین خبرنگاران ایتالیایی پیشنهاد ۱۵ میلیونی به سردار آزمون داده است. طبق اعلام این خبرنگار مسئولان باشگاه ناپولی مذاکرات رسمی خود را با خلیل آزمون پدر سردار شروع کرده اند و در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن به سری آ ایتالیا منتقل می‌شود.

سردار ایرانی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی

در حالی که همه منتظر هستند این قرارداد نهایی شود باشگاه وستهام انگلیس پیشنهاد بهتری نسبت به ناپولی به این بازیکن ارائه کرده است.

طبق اعلام رسانه‌های انگلیسی، پیشنهاد باشگاه وستهام برای به خدمت گرفتن آزمون حدود ۲۰ میلیون یورو است و این می‌تواند برای آزمون و باشگاه زنیت وسوسه انگیز باشد.

باید تا آغاز رسمی نقل و انتقالات تابستانی منتظر باشیم تا ببینیم بالاخره سردار آزمون کدام پیشنهاد را قبول می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سردارازمون واقعا یک اسطوره است حمایتت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
سید مرتضی
۱۸:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
هر چند من بچه مسجدی هستم و زیاد با فوتبال میونه ندارم ، علاقم بیشتر کار فرهنگی و کمک رسانی به مستضعفین هست .


ولی. خداییش این صحیح نیست که افتخارات کشور رو با مطالبی مثل پول پرست بودن و غیره کوبید .


این ها و دیگر عزیزان ورزشکار هر موفقیتی که کسب می کنن متعاقبش اسم کشور بزرگ و باسابقه مون ایران بزرگ میاد .


ممکنه ایرادهایی داشته باشن ، خوب هر کدوم ار ما هم اشکالاتی داریم .


با ارزوی موفقیت برای همه نام اوران کشورم و همه ایرانی های داخل و خارج .

می بوسمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
اگه وصل به بیت المال کشور نباشند و از دیگر کشورها از آوری کنند از نظر اقتصادی سودمند هستند هرچند اگر اخلاق و انسانیت نداشته باشند ممکنه ضرر اختلاف طبقاتی که ایجاد می کنند به مراتب بیشتر از منفعت ارز آورشان باشه ولی اگه اخلاق داشته باشند به همنوع کمک کنند و پولشان را صرف تولید باکیفیت و صادرات محور کنند بسیار سودمند و ارزشمند هستند
البته فقط لژیونر ها
ولی بازیکنان داخل کلا ضرر هستند چون از بیت المال که سهم همه مردم است نجومی دریافت می کنند و اختلاف طبقاتی ناحق ایجاد می کنند
من اصلا دوست ندارم سهم از بیت المال نصیب اینها بشه و دولت این حق را نداره که سهم مردم به اینها بدهد
همانگونه که حضرت علی ع به برادرش فرمود من حق ندارم از بیت المال به تو بذل و بخشش کنم و آهن گداخته را به او نزدیک کرد و فرمود عاقبت توزیع ناعدلانه بیت المال این آتش و آهن گداخته هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
فقط بازارگرمیه.ازقدیم خانوادگی تو کارشرط بندی بودن والانم همین.اسبهاشونم واسه همین کاره ونه علاقه.
United States of America
سید
۱۱:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
هیچ پیشنهادی در کار نیست با گندی که جهانبخش زد دیگه بازیکن ایرانی نمی خرند.
Iran (Islamic Republic of)
peuman
۱۰:۴۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
تو بهترینی هرجا باشی خدا پشت پناهت..
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۰:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
به ما چی میرسه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
یعنی چی؟، می خوای نصف قراردادشو بریزه به حساب یارانه ات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
مگه باید به تو هم چیزی برسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
به تو حسودی فقط سوزش میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
جمع کنید بابا این نامربوط رو از صفحه اصلی اه؛هروقت میای سردار سردار،این افراد بنده پول هستن فقط یه سال مبلق قرارداد رو بهشون ندن ببینید چجور همه. و میبرن زیر فهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سردار تو ایران بازی نمی کنه و از بین المال چیزی برداشت نمی کنه بلکه از خارج کشور ارز وارد می کنه
پس اگر درک اقتصادی داشته باشیم از او ممنون میشیم
هزینه نداره و تولید ثروت میکنه برای کشور با باز خوبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
مگه به تو دستمزد کارتو ندن از همه تشکر می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
ناراحتی نبین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
از این سردار خوشم میاد چونکه هر چی آدم حسود و بدرد نخور رو که از حسادت دارن منفجر میشن رو میکنه خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
نه به نفع نیست همسان سازی حقوقمون به نفعمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
ها!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
خواهشمند است به درد دل فرهنگیان توجه نمایید چرا در اسفند ماه به بهانه یکی بودن بند دهم قانون مدیریت خدمات کشور(افزایش 50 درصدی حقوق) با رتبه بندی برای همکاران فرهنگی(نه کارکنان اداری) افزایش حقوق ناچیزی انجام گرفت.
چرا قانون رتبه بندی فرهنگیان که در مصوبه قرار بود هر فرهنگی حداقل 80 درصد حقوق همتراز هم رتبه خود در دانشگاه(اعضای هیئت علمی) را بگیرد رعایت نشد و یک دکتری با 30 سال سابقه در آموزش و پرورش یک پنجم همتراز خود در وزارت علوم را نمی گیرد.
چرا باید فرهنگی با مدرک دکتری شاغل در روستا که باید روزی 70 کیلومتر برود و 70 کیلومتر برگردد دریافتی او از یک کادر درمان یا سایر وزارت خانه ها با مدرک لیسانس که در مرکز شهر در بهترین شرایط شاغل هست کمتر باشد؟
خواهشا به کشور های پیشرفته توجه بفرمایید. با این شرایط بعد از کرونا از معلمین انتظار تحول نداشته باشید و به عبارتی به آموزش و پیشرفت جامعه زیاد دل نبندید.
الان معلمین زیادی به دنبال خروج از آموزش و پروش هستند و تمایل به کار نیستند و یا معلمی را به عنوان شغل دوم می نگرند که این آفت نظام آموزشی و کشور است.
خواهشا به رتبه بندی معلمان و مفاد آن توجه نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام
دوست فرهنگی همه ادارات از شما بهتر نیستند بنده کارمند شرکت ملی پست هستم با مدارک آمار ، مهندسی برق - قدرت و ارشد مدیریت دولتی ب حکمم از فرهنگی همتراز خودم پایین تره و اگر به اندازه شما بیکار بودم دوتا مدرک دکتری نیز می گرفتم
من نمی خوام بگم حقوق شما عالیه نه شما هم زیر خط فقر هستید ولی شما از خیلی از ادارات دیگه بهترید
وقت آزاد که به حمداله کم ندارید و تعطیلات و ....وام خودرو و مسکن اکثر گرفته اید حال اگه از وزارت نفت و نیرو و اقتصاد می گفتید حق با شما بود ولی کادر درمان یا پرستاران نه پزشکان در این شرایط سخت از همه کارشان دشوار تر است و بعد از آنها شرکت ملی پست و بعد بانک ها و نباید انتظار داشته باشید دریافتی شما از این موارد بیشتر باشد چرا که شما حداکثر 4 ماه در سال کار می کنید و بقیه آن را تعطیل هستید و اوقات فراغت شماست هرچند فقط از دو مورد از موارد مذکر کمتر دریافتی دارید و با پست یا همترازید و یا بیشتر دریافتی دارید
پس همه ادارات را نگویید و کمی هم عدالت و انصاف داشته باشید خوب است
آخرین اخبار