بنا بر اعلام سران انگلیس، محدودیت‌های اعمال شده در این کشور به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا سه هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، دومینیک راب، وزیرخارجه انگلیس طی کنفرانس خبری روز پنچ‌شنبه خود در رابطه با آخرین اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در این کشور اعلام کرد که محدودیت‌های اعمال شده حداقل تا سه هفته دیگر ادامه پیدا خواهد کرد. 

وی طی این کنفرانس خبری تاکید کرد که اقدامات انجام شده و آن‌هایی که در آینده انجام می‌شود، همه و همه در راستای کند شدن شیوع ویروس کرونا در کشور است. راب در ادامه تاکید کرد که هدف اصلی نظام سلامت انگلیس، کاهش تعداد مراجعات بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان در یک باره زمانی مشابه است.

وی همچنین از آخرین آمار مربوط به تعداد مبتلایان و همچنین جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا هم گفت. بر این اساس و به گزارش وزارت بهداشت انگلیس ۸۶۱ نفر طی ۲۴ ساعت اخیر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان باخته‌اند تا آمار کلی مرگ و میر ناشی از کرونا در انگلیس به ۱۳۷۲۹ نفر برسد. همچنین با ثبت ۴۶۱۷ مورد ابتلا جدید به ویروس کرونا در این کشور مجموع مبتلایان به ۱۰۳۰۹۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار