مهدی پاک طینت گفت: یک هزار و ۱۱۱ طرح عمرانی برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری ۱۶۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق سمنان گفت: ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی به مـنظور تغـذیه برق اشـتراک‌های پذیـرش شده و ایـجاد ظرفیت‌های لازم برای مشترکان و ۳۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت پنج هزار و ۴۶۰ کیلو ولت آمپر در نقاط مختلف شهرستان سمنان در سال گذشته نصب شد.

او بیان کرد: در این مدت، ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر کابل خودنگهدار احداث برای کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه‌ها اجرا و نیز اصلاح خطوط برق رسانی سمنان با هدف استمرار خدمات دهی به مشترکان ۳۱ هزار متر شبکه‌های فشار متوسط و فشارضعیف بهسازی شد.

پاک طینت به احداث هشت هزار و ۶۰۰ متر شبکه روشنایی معابر برای توسعه روشنایی اشاره و تصریح کرد: نصب ۷۱۲ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی شهرستان سمنان، از دیگر اقدامات در سال گذشته بود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان ادامه داد: احداث شبکه فشار متوسط زمینی پست، بهسازی روشنایی، اصلاح خط ۲۰ کیلوولت هوایی خطوط، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی روستایی به کابل خودنگهدار و تجهیز پست زمینی از دیگر اقدامات در طرح‌های برق‌رسانی در این شهرستان بود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.