مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین گفت:پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربو کاپ آزاد ایران قرار بود فروردین برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و برگزاری آن به سال بعد (iranopen۲۰۲۱) موکول شد.

محمد نوروزی مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اضافه کرد:پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربو کاپ آزاد ایران قرار بود ۱۸ تا ۲۲ فروردین (iranopen۲۰۲۰) در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و برگزاری آن به سال بعد (iranopen۲۰۲۱) موکول شد.

محمد نوروزی گفت: در بخش دانشجویی ۱۰ تیم خارجی از کشور‌های اروپایی مانند آلمان، هلند، فرانسه، ترکیه و روسیه و ۹۰ تیم داخلی و حدود ۳۰۰ تیم دانش آموزی  برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند.

او افزود: ۷ تیم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک، فوتبالیست سایز متوسط، ربات انسان نما، ربات امداد گر، ربات صنعتی، ربات خانگی و پرنده در بخش زبان‌های سخت افزاری و دو لیگ شبیه ساز امداد و نجات و شبیه ساز ربات مجازی برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.

نوروزی اضافه کرد : در مجموع ۲ هزار محقق، دانش آموز و دانشجو از این رویداد علمی - آموزشی استقبال کردند.
انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.