استاندار خوزستان از تولید روزانه یکهزار و ۲۰۰ دست «لباس فضایی» در قرارگاه جهادی شفا خبر داد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی شفا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در این مجموعه که به همت سپاه حضرت، ولی عصر (عج) ساماندهی شده، لباس‌های یکبار مصرف، معروف به «لباس فضایی» تولید می‌شود.

او افزود: کاربرد این لباس‌ها برای پزشکان، پرستاران و کادر درمانی است تا بر بالین بیماران کرونا مثبت حضور پیدا کنند.

شریعتی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور در ابتدا کمبود چنین لباس‌هایی بود، اما یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرستان دزفول سریعا موفق به دریافت مجوز برای تامین استان و کشور از این لحاظ شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سپاه نیز در اهواز موفق به راه اندازی مرکزی برای ساخت این دسته از لباس‌ها شد، اظهار داشت: روزانه یکهزار و ۲۰۰ دست لباس با استاندارد‌های وزارت بهداشت و برای استفاده کادر درمانی در این مرکز تولید می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امکان افزایش ظرفیت این کارگاه به تولید روزانه یکهزار و ۵۰۰ دست لباس نیز وجود دارد.

غلامرضا شریعتی، استان خوزستان را در زمینه تامین «لباس‌های فضایی» بی نیاز دانست و اذعان داشت: امیدواریم این حرکات جمعی تا نابودی کامل بیماری کرونا ادامه داشته باشد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، جانشین قرارگاه جهادی شفا نیز ر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: استاندار خوزستان وعده تامین چرخ خیاطی برای کمک به تولید این دست لباس‌ها را داده است.

او افزود: امیدواریم تولید لباس را به روزانه ۲ هزار عدد برسانیم تا دغدغه‌های پرستاران در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.