فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از انهدام باند ۳ نفره سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهاد‌های دولتی در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از انهدام باند ۳ نفره سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهاد‌های دولتی در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ مشایخ گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری متعلق به یکی نهاد‌های دولتی در شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و تیم‌های عملیاتی کلانتری‌های شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات گسترده و گشت زنی هدفمند باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع سرقت و هنگامی که اعضای این باند قصد سرقت یک دستگاه خودرو دیگر را داشتند، متهمان را حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: با توجه به اعترافات متهمان و در بازرسی از مخفیگاه آنان، سه دستگاه خودرو مسروقه از جمله خودروی سرقت شده از یکی از نهاد‌های دولتی به همراه سه قبضه اسلحه جنگی و مهمات مربوطه و انواع مدارک هویتی مالباختگان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مشایخ با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.