پسماند بیماران کرونایی بستری در منزل فراهان با کیسه‌های قرمز جمع آوری می‌شود.

برنامه ریزی برای پسماند بیماران کرونایی فراهان بستری در منزلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فراهان در سال ۹۹ با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان در شهر فرمهین برگزار و در این جلسه مقرر شد پسماند بیماران کرونایی بستری در منزل فراهان با کیسه‌های قرمز جمع آوری شود.

در این جلسه مقرر شد شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان فراهان پسماند بیماران کرونایی بستری در منزل را با کیسه‌های نایلونی قرمز رنگ جمع آوری کنند.

همچنین مقرر شد پسماند بیماران کرونایی بستری در منزل کلر زنی و ضدعفونی شده و براساس ضوابط و مقررات مربوط به اینگونه پسماند‌ها در مرکز دفن پسماند‌های عفونی شهرستان دفن شود.

در این جلسه همچنین روند انتقال پسماند‌ها به مرکز دفن پسماند اراک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پسماند‌های عادی به مر کز پردازش اراک انتقال یابد.

اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فراهان در سال ۹۹ با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با دبیری اداره محیط زیست برگزار شد.

در این جلسه موضوع مدیریت پسماند‌های عفونی وکرونایی وهمچنین روند انتقال پسماتد‌های عادی به مرکز دفن پسماند اراک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.