جانشین گروه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: برای حمایت از اقشار مستضعف مشهد روزانه تعداد هزار بسته اقلام معیشتی تهیه و در مناطق محروم شهر توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی ربیعی جانشین گروه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در رزمایش مدافعان وطن، یاوران سلامت که صبح امروز از سوی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: برای حمایت از اقشار مستضعف مشهد روزانه تعداد هزار بسته اقلام معیشتی تهیه و در مناطق محروم شهر توزیع می‌شود.

روزانه هزار بسته اقلام معیشتی در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود

او بیان اینکه باوجود اینکه هرساله در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد رژه این نیرو‌ها بودیم، اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا، به جای رژه هرساله، رزمایش مدافعان سلامت انجام می‌شود، همچنین تیم پاکسازی خودرو‌ها در سه منطقه مشهد اقدام به ضدعفونی سطوح و معابر خواهند کرد، افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا نیز با هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، نیروی هوایی ارتش آمادگی خود را اعلام کرد تا کادر پزشکی خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهد و برای مبارزه با ویروس کرونا با این سازمان همکاری کند.
 
روزانه هزار بسته اقلام معیشتی در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود

جانشین گروه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) ادامه داد: کادر پزشکی ارتش پایش بیماران و غربالگری مردم را از همان روز‌های ابتدایی شیوع این ویروس در دستور کار قرار داد، برای نمونه غربالگری‌های لازم در منطقه شهرک شیرین مشهد توسط کادر پزشکی ارتش انجام شده است.

ربیعی بیان کرد: کارگاه خیاطی که کار تولید و تعمیر لباس نظامی را بر عهده داشت، در زمان شیوع ویروس کرونا کار تولید ماسک را بر عهده گرفت که در این کارگاه روزانه ۲۲ نفر و به مدت هشت ساعت کار می‌کنند.

روزانه هزار بسته اقلام معیشتی در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود

او تصریح کرد: افراد حاضر در کارگاه خیاطی همسران و خانواده نظامیان و نیرو‌های ارتش هستند. در این کارگاه روزانه پنج هزار ماسک تولید و در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود.
منبع:مهر

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.