جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت در سطح کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان البرزگفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در سطح حوزه کلانتری ۴۶ دهقان ویلا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

 جانشین فرمانده انتظامی البرز افزود: با افزایش گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات پلیسی، در نهایت چهره یکی از متهمان که از سارقان سابقه دار سطح حوزه بوده مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار حسینی گفت: درادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در محدوده دهقان ویلا شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به همراه ۲ نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل اختفا متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش؛ باطری خودرو و تعدادی ابزار آلات کشف شد.
جانشین انتظامی استان البرز: در تحقیقات تکمیلی ماموران، متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ۴۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی  البرز گفت: با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.