اردکانیان گفت: امسال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح پروژه بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانبه گزارش  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران گفت: امسال قصد داریم از لحظه لحظه فرصت خدمت گذاری به مردم در سال جهش تولید استفاده کنیم تا زیرساخت‌های جهش تولید که آب و برق از مهمترین آنهاست را به طور مطلوب فراهم کنیم.

او افزود: امسال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه "پویش هر هفته الف ب ایران، امسال از امروز آغاز می‌شود"، گفت: هر هفته در یکی از استان‌های کشور حضور پیدا می‌کنیم و طرح‌های متعددی را افتتاح و یا کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال تابلویی را تحت عنوان ساخت و ساز‌ها و ساز و کار‌ها آماده کرده ایم تا هم طرح‌های عمرانی را افتتاح کنیم و هم ساز و کار‌هایی را فراهم کنیم که به تسهیل جهش تولید منجر شوند که از آن جمله، کوچک سازی دولت، پیک سایی برای خاموشی صفر تابستان و رونق صادرات خدمات فنی و مهندسی است.

وزیر نیرو تصریح کرد: امروز در اولین هفته پویش هر هفته الف ب ایران، در استان تهران پروژه‌های مهم بخش بخار نیروگاه پرند و سه تصفیه خانه فاضلاب در اسلامشهر، ملارد و صفادشت بهره برداری می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
مسخره اش رو درآوردين با اين آمار دادن
هر وقت تموم شد تو بوق كنين والا كلنگ زدن اونم وقتي زمان افتتاحش معلوم نيست كه اينقدر تو بوق كردن نداره هر وقت زمان افتتاحش رو هم دقيقا گفتين تو بوق كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
روحانی مچکرم:))
آخرین اخبار