کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده و رگباری باران از عصر روز جمعه خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها به صورت کم حجم و رگباری طی روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه آینده به ویژه در نیمه جنوبی خراسان رضوی تداوم دارد.

او افزود: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی طی روز‌های آینده ادامه داد: روند افزایشی دمای هوا در استان که از دیروز آغاز شده تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه دارد به طوری که دمای هوا در مشهد طی این مدت به ۲۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

مبشری بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد را ۱۹ درجه سلسیوس است که نسبت به روز گذشته چهار درجه افزایش دارد و فردا جمعه به ۲۰ درجه می‌رسد.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای امشب مشهد ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و شنبه‌ شب به ۹ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: فریمان با کمینه دمای هوای دو درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

مبشری اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.