مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۸ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن عمومی با ۱۷ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقد امات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت اماکن عمومی و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۲ سارق سیم برق با ۱۲ فقره سرقت در قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: دراجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ مرادی گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری سارقان سیم برق با ۴ فقره سرقت در سوادکوه

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی سرقت سیم‌های برق از شبکه‌های روستایی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۲ آلاشت با تقویت گشت‌های انتظامی موفق به دستگیری ۳ سارق سیم برق در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه‌های توزیع برق در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: متهمان در بازجویی به عمل آمده به ۴ فقره سرقت در این شهرستان و همچنین در شهرستان‌های آمل و سوادکوه شمالی اعتراف کردند.

دستگیری ۲ سارق اموال داخل خودرو در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو و منزل در گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی با بیان این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو و منزل در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۵ سارق منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۵ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۱۱ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۳ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهمان که به صورت باندی در این شهرستان فعالیت می‌کردند، شدند

سرهنگ شاه نظری با اشاره به این که ماموران در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از این مخفیگاه این سوداگران مرگ ۴ کیلو گرم تریاک کشف شد.

کشف ۵ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات گسترده و بررسی‌های اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.