پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر درباره کمبود شدید گوشت در آمریکا به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های فرآوری گوشت به خاطر ابتلای کارکنان آن‌ها به کرونا هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر هشدار داد به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های فرآوری گوشت به خاطر ابتلای کارکنان آن‌ها به کرونا آمریکا ممکن است با کمبود عرضه گوشت در فروشگاه‌ها روبرو شود.

این پایگاه اینترنتی با انتشار فیلمی اعلام کرد: «اگر شما یکی از بزرگترین علاقه‌مندان گوشت هستید شاید مجبور باشید که آن را بیرون از فروشگاه‌ها پیدا کنید. آمریکا ممکن است به زودی با کمبود گوشت در فروشگاه‌ها روبرو شود. بسیاری از کارخانه‌های فرآوری گوشت به خاطر ابتلای کارکنان آن‌ها به کرونا تعطیل شده اند.»


بیشتر بخوانید:


پیش از این جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور با انتقاد از عملکرد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا در آمریکا اعلام کرد او اقدامات کافی برای کمک به فرمانداران و شهرداران انجام نداده است.

وی افزود: «آن‌ها برای پاسخگویی به این وضعیت به شدت به کمک نیاز دارند و در صف مقدم هستند. ترامپ کشور را متحد نکرده است و می‌خواهد که بگوید رئیس‌جمهور زمان جنگ است.»

جو بایدن گفت: «زمانی که افراد می‌میرند، ترامپ تنها درباره قدرت خود به عنوان رئیس‌جمهور عصبانی می‌شود.»

تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان نزدیک به ۳۱ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
امریکا یک کشور سرمایه داری هستش و از انجایی که قدرت دست سرمایه داران و هستش و تعطیلی باعث ورشکستکی انها میشود از سلامت مردم چشم پوشی میکنن
آخرین اخبار