امام جمعه جهرم با تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان به پویش هر نفر یک خیر سلامت پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم گفت: فداکاری مدافعان و جهادگران سلامت، در جبهه نبرد با بیماری کرونا یادآور رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. 

او، بیان کرد: از خود گذشتگی و ایثار جهادگران و مدافعان سلامت، همانند حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار می شود.

مدبر تصریح کرد: اکنون که این مجموعه خادم مخلصانه برای انجام تکالیف و خدمت به عموم مردم، مدت ها است آسایش را از خود دور کرده اند بر ما است که بنا بر توصیه های مقام معظم رهبری به توصیه های بهداشتی و پزشکی عمل کنیم.

امام جمعه جهرم خطاب به مردم  این شهرستان ادامه داد: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم که شبانه روز برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند از همشهریان عزیز دعوت می کنم تا با پیوستن به پویش (هر نفر یک خیر سلامت) و اهدای کمک های خود، دانشگاه علوم پزشکی را برای تجهیز و ارائه خدمات بهتربه بیماران مبتلا یاری دهند.

 پویش هر نفر یک خیر سلامت فرصتی برای یاری رساندن به نیازمندان و همیاری مدافعان سلامت برای مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.